Regina Maria, protagonista unei reclame. Află cum a fost plătită!

regina Maria

loading...

Regina Maria a fost  o adevărată „regină a frumuseţii”, considerat cel mai frumos cap încoronat al Europei la acea vreme.

De acest lucru şi-au dat seama şi cei care promovau produse şi creau reclame în 1924, anii de după Primul Război Mondial.  La invitaţia agenţiei americane J. W. Thompson, Regina Maria a României a acceptat să apară într-o reclamă în care să laude calităţile cremei Ponce’Cold, după ce vânzările firmei scăzuseră foarte mult, consemnează a1.ro.
Reclama o înfăţişa pe Regina Maria îmbrăcată elegant.  „Nici o femeie nu e atât de sus plasată încât să-şi permită să-şi neglijeze aspectul. Imaginea personală este vitală pentru succesul ei şi nu poate îngădui ca semnele obişnuite de oboseală să se vadă pe chipul ei. Sunt încredinţată că frumuseţea poate fi menţinută prin folosirea zilnică a cremelor Pond’s”,  era îndemnul reginei către femei atunci când promova virtuţile celebrei creme de îngrijire. Articolul publicitar, distribuit în mai multe gazete englezeşti, avea un titlu pe măsură: „Ce spune cea mai frumoasă regină din Europa despre îngrijirea tenului“.

Aflată pe marginea falimentului, producătorii au plătit-o pe Regina Maria în… creme de faţă.

Sursa: one.ro

loading...

De asemenea, ai putea dori...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *